כלי עבודה למוסכים

כלי עבודה למוסכים

כידוע לכולנו אצל ציבור המוסכים אחד הדברים החשובים ביותר הוא כלי עבודה זהו דבר שיכול לחסוך זמן וכסף, כי ללא כלי עבודה מתאימים ואיכותיים העבודה תהיה קשה יותר ותימשך זמן רב יותר לכן חשוב שלא להתפשר בכלי עבודה למוסכים, ישנם הרבה מותגים של כלי עבודה חלקם יקרים חלקם זולים אך מה שחשוב הוא איכות הכלי ולא המותג, לעיתים ישנם גם כלי עבודה בעלי עלות גבוהה בגלל שמם המסחרי ולא בגלל האיכות . חשוב לזכור שהמטרה היא שכלים אלו  ישמשו אותנו בעבודה היומיומית במשך זמן רב. במוסכים חשוב מאוד לשמור על סדר ולכן מומלץ לעבודה עם עגלת כלים ובה לסדר את כל כלי העבודה וכך כשצריך כלי מסוים ניתן למוצאו בקלות רבה.

מעבר לקטגורית המוצרים: כלי עבודה למוסכים

רוב כלי העבודה שאיתם משתמשים במוסכים הינם כלי עבודה ידניים כגון: בוקסות, מפתחות, פליירים, קאטרים וכו’, כלי עבודה פניאומטיים כגון: פטיש אויר, רצ’ט אויר, חשוב לדעת שבעת שימוש בפטיש אויר או במפתח בוקסות יש להשתמש בבוקסות יעודייות לעבודה בלחץ אויר, בוקסות אלו עשויים מחומר שונה ובנויות לעמוד בלחצים גבוהים יותר מהרגילות (בד”כ צבעם שחור), כלי עבודה הידראוליים כגון: ליפט, ג’ק גלגלים, ג’ק גיר, מנוף קרן, מכבש הידראולי, ג’ק בקבוק, ג’ק גשר לליפט וכו’ וכלי עבודה חשמליים כגון: מקדחת עמוד, משחזת, מלטשת, מנורת מוסך, מברגה נטענת, וכו’.

בין כלים אלו ישנו כלי עבודה שמאוד חשוב והוא קומפרסור / מדחס אויר, קומפרסור משמש את רוב העבודה במוסך וחשוב לבחור קומפרסור בעל הספק אויר שיספק את צרכי המוסך ובעל מיכל מספיק גדול, כמובן שיש לבחור צינור אויר איכותי וכן גם חיבורי אויר כדי שישמר הלחץ הנכון בצנרת האויר וכך הכלי יעבוד בצורה מקסימאלית.

עגלת כלי עבודה למוסכים

בבחירת עגלת כלים שתשמש את המוסך לא כדאי להתפשר, חשוב שעגלה זאת תהיה מאסיבית בעלת גלגלים איכותיים שגם אם העגלה תהיה עמוסה בכלי עבודה יהיה ניתן לסחוב אותה בקלות, דבר נוסף שחשוב הוא המגירות חשוב לבחור מגירות בעלי מייסבים איכותיים, מגירות שנפתחות בקלות גם בעומס וכמובן שתהיה אופציית נעילה למגירות, ניתן גם לרכוש עגלת כלים מלאה בכלי עבודה עפ”י דרישה.

סט כלי עבודה למוסך

רוב כלי עבודה למוסכים מגיעים בסטים למשל: סט מפתחות, סט מברגים, סט בוקסות, בסטים אלו נבחרות המידות הנפוצות והשמישות ביותר, כאשר רוכשים סט שלם הסיכוי להיתקע עם חלק שצריך לפרק ואין לו מפתח מתאים הוא נמוך מאוד, וכך גם ניתן לשמור על הסדר. כמובן שאפשר לבנות סט כלי עבודה לפי דרישת הלקוח, ובין סטים אלו ישנם את הסטים המיוחדים שמשמשים את המוסך לבדיקות שונות ופירוק של חלקים בקלות יתר כגון: סט לבדיקת לחץ ברדיאטור, סט לבדיקת הזרקות דלק, סט קליפרים לברקס, מכווץ קפיצים, סט לבדיקת קומפרסיה, סט לבדיקת לחץ שמן וכו’.סט-בוקסות-למוסכים_1 סט-בוקסות-למוסכים_2 סט_כלי_עבודה_למוסך

Call Now Buttonהתקשר עכשיו!