אודות כלי עבודה מקיטה

חברת מקיטה הינה חברה המייצרת כלי עבודה לכלל תחומי העבודה הפיזית, לדוגמה כלים לחשמלאים, כלים למכונאים, קבלים ועוד. החברה נוסדה בשנת 1915, בעיר אנג’ו שביפן. הכלים שהחברה מייצרת, הם מהכלים הנמכרים ביותר בכל העולם, בעלי האיכות הגבוה ביותר. המפעלים של החברה נמצאים בכל העולם, ולכן הייצור שלה הוא גלובלי.

למה משמשים הכלים של חברת מקיטה?

הכלים של החברה משמשים לעבודות שנעשות באמצעות ידיים, לדוגמה חשמלאים, מכונאים או משפצים, עבודות טכניות. הכלים נועדו להקל על העובדים, וליצור נוחות ועבודה יעילה, מאחר שהאנשים הללו עובדים במשך מספר שעות ביום ומייעלים את העבודה, חשוב שהכלים יהיו בהתאם.

מדוע העובדים צריכים כלים יעילים?

עובדים נוטים להתעייף לאורך היום, בייחוד כשיום העבודה הסטנדרטי מתקרב לסיומו. כאשר לעובדים יש את הכלים המתאימים לצורך עבודה מאומצת, הם פועלים איתם בנוחות, בנחת ובמהירות רבה יותר. דוגמה לכך היא ההבדל בין מברגה חשמלית ומברג רגיל. אדם שצריך להבריג מספר פעמים בעבודה במהירות (בדרך כלל זה יהיה חשמלאי שמבריג בלוחות), ירצה להשתמש במברגה חשמלית לצורך ייעול העבודה, ולא ישתמש במברג רגיל.

אילו כלי עבודה מייצרת חברת מקיטה?

ישנם מספר סוגי כלים שהחברה מייצרת:

  • כלים מכניים – כלים אלה הם כלים משופרים, שאינם עובדים על חשמל. הכלים ישמשו לעבודות עדינות יותר, או עבודות שכוח חשמלי לא יהיה מספיק חזק עבורם. לדוגמה, ראצ’ט, שהוא סוג של מפתח שוודי, אך מבחינה טכנולוגית הוא מאוד יעיל, ומאפשר לנו להבריג את הבורג ללא הוצאת הכלי מהמקום, והתאמתו בשנית לבורג.
  • כלי עבודה חשמליים – כלים אלה עובדים על חשמל, ומטרתם לייעל את מהירות העבודה בעזרת האנרגיה החשמלית שמפעילה את המכשיר, ומייעל את מהירות העבודה, ללא מאמץ פיזי גדול.

מדוע כדאי להשתמש בכלים של מקיטה?

הכלים של חברת מקיטה נחשבים לכלים באיכות הגבוה, והאיכותית ביותר. איכות הכלים מתבטאת במספר דברים חשובים:

  • חומר הכלי – החומר שממנו עשוי הכלי משפיע על עמידותו בפני עבודות רבות, לדוגמה העמידות בפני שחיקה, כיצד הוא נאחז ברכיבים וכיצד הוא מייעל את העבודה.
  • נוחות – אחד הדברים החשובים בכלי הוא האחיזה בו. אם הכלי איננו נוח לאחיזה, הוא יגרום ליד לעבוד קשה, ויעייף את העבודה שלה, כך שהעובד עצמו לא יהיה יעיל, ויעבוד פחות טוב. הכלים של מקיטה משקיעים מאוד באיכות האחיזה בכלי, המשקל שלו, ובכל פרט קטן שיכול לשפר את איכות העבודה.

רכשו כעת כלים של מקיטה, ופעלו ביעילות וחכמה!

Call Now Buttonהתקשר עכשיו!